For the third time

Jag kunde inte hålla mig ifrån att köpa den här bodyn till Agnes när vi var på Tre Små Busfrön tidigare idag. Det finns en MASSA fina kläder från Lasse Åberg inne i butiken nu :D Jag kommer att lägga upp fler bilder på Lasse Åberg kläderna, så får ni säga till mig om det är något ni vill ha så läggs det undan eller skickas ;)

I could not
keep myself from buying this bodysuit to Agnes when we were at Tre Små Busfrön earlier today. There are a LOT of nice clothes from Lasse Åberg in the shop now :D I will post more pictures of the Lasse Åberg clothes, and you can tell me if there is anything you want, I can put it away or send it ;)


Baksidan.
The backside.



Kommentarer
Postat av: Zandra

Gud va fin! Längtar tills du lägger upp flera :)

2012-03-28 @ 19:44:06
URL: http://zandraorneling.blogg.se/
Postat av: zandra

Tack så jätte mycket <3

Mammas älskling!

Dina prinsessor är hur söta som helst!

Jag längtar tills du lägger upp korten. Dem var verkligen hur fina som helst.

Det är helt underbart att vara mamma.. Vilken kärlek man har till sitt barn. Trodde inte man kunde älska någon så.

Hur är det att vara 2 barn mor? Beundra dig som är det!

Kram

2012-03-29 @ 11:41:53
URL: http://zandraorneling.blogg.se/
Postat av: Leyla

sv; förlåt för sent (!) svar. Har precis tagit upp de här med bloggen igen.



Jag viiiste att jag kände igen dig, jag gick handels på åkersvik ett år under dig, jag tog studenten 09.



Jag har flyttat hem till Sundsvall igen för att jag ska ha barn, så kändes bäst att vara hemma! Bor du i Sundsvall nu med, eller ska ni tillbaka till Alanya i tid till att säsongen börjar?

2012-03-29 @ 18:06:22
URL: http://leyloww.wordpress.com
Postat av: Leyla

sv; tack! I början/mitten av okt, får reda på lite mer exakt nästa vecka när jag ska på mvc.



Ok, men har du tagit hit din man också? Vi håller på med UT till min nu, massa som ska göras! Inte helt lätt.

2012-03-29 @ 18:17:39
URL: http://leyloww.wordpress.com
Postat av: Leyla

sv; OK, så ni har boende både här och där? lyxigt :-D



Inte speciellt långt, vi har precis börjat. Vi kommer att bo här i Sverige, blir semester och somrar i Turkiet istället. Behöver min familj nära och jag älskar Sverige, de har jag kommit på efter att ha bott i Turkiet några år nu :-) Men vill ha han här innan bebisen kommer såklart!

2012-03-29 @ 18:27:15
URL: http://leyloww.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0