Walking.. walking.. and walking

Vilken snäll syster jag har! Igår åkte hon och hennes pojkvän till fjällen och deras nyckel blev kvar med mig ;) Vilken tur att dom bara bor 2 portar ifrån mig, och att det dessutom går att springa genom källaren när vi ska besöka varandra!  Nu är Engla på dagis och Agnes sover, så jag har får låna deras dator och sitter här hemma hos dom nu och bloggar i lugn och ro :D

What a nice sister I have! Yesterday she went with her boyfriend to the mountains and their key was handed to me;) The good thing is, they only live two doors away from me, and it is possible to run through the basement when we visit each other! Now Engla is in kindergarten and Agnes is sleeping, so I can borrow their computer, and I sitting here at their home right now and write in my blog in silence :D




Iallafall så har jag varit ute och promenerat i 2 timmar idag. Medans Veronica och Alva hade sitt första besök på dagis så promenerade jag medans jag väntade på dom :)
Och när vi kom hem blev det lite kaffe för oss innan jag skulle köra mamma på jobbet. Tiden går fort! Nu ska jag snart hämta Engla på dagis, och sedan ska vi hämta mamma på jobbet :p Vi hörs!


Anyway, I've been out and walked for 2 hours today. While Veronica and Alva had their first visit at the kindergarten, I walked while I was waiting for them :)
And when we got home we had some coffee before I had to drive my mom at work. Time flies! Now I'll soon have to pich up Engla from kindergarten, and then we gonna pick up mom from work :p See ya!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0