Happiness

Idag har jag haft besök av Veronica och Alva. Vi åt lunch tillsammans sedan tog vi en promenad till Ica, skoaffären och Tre Små Busfrön :) Jag saknar verkligen jobbet! Jag har varit där 3 av 3 dagar den här veckan :p
Nu ska jag snart åka och hämta Engla på dagis, sedan ska vi hämta mamma från jobbet eftersom jag har hennes bil.

Today Veronica and Alva came to visit us. We had lunch togheter then we took a walk to the grocery store, shoe store and Tre Små Busfrön :) I really miss the job! I've been there 3 of 3 days this week :p
Now I will soon go and pick up Engla from kindergarten, then we'll get mom from work because I have her car.




Alva leker under köksbordet.
Alva play under the kitchen table.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0