She is still my babygirl

Stortjejen som gärna vill lägga armen om mig när vi ska mysa. Varje kväll somnar hon snällt i sin egen säng, varje morgon kramas vi i min säng. Hon sitter gärna på pottan även fast det inte kommer något i den. Hon hjälper mig att duka då det är dags att äta, och leker snällt med hennes leksaker och dockor på sitt rum. Det är bra att hon kan hjälpa sin mamma när hon nu ska bli storasyster! ;)

Big girl who loves to put her arm around me when we cuddle. Every night she falls asleep nicely in her own bed, every morning we hug in my bed. She like to sit on the potty even though it not be anything in it. She helps me set the table when it's time to eat, and play nicely with her ​​toys and dolls in her room. It's good that she can help her mother when she is now going to be big sister! ;)



Kommentarer
Postat av: Johanna

Va snäll hon är :) mysig tjej !

idag är det bara en månad kvar gumman för dig, va tiden har gått fort.. inte lång tid kvar för mig heller :) hoppas vi kan ses sen när dom tittat ut :)

Puss

2012-01-18 @ 11:55:00
URL: http://johannastragnefeldt.blogg.se/
Postat av: Anna-Karin & Molly

Hon är helt underbart Söt!!! Visst är de lite roligt när dom börjar hjälpa till=0)...

2012-01-19 @ 19:17:28
URL: http://www.annakarin.bloggplatsen. se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0