Endless Love

Jag och Engla for till mamma och pappa igårkväll. Jag hade verkligen ett monster i min mage då. Jag kunde inte sitta still :p Mormor och morfar kom också dit.
Nu är Engla på dagis och jag på jobbet. Ikväll åker vi till mamma och pappa igen, och imorgon ska vi träffa kompisar och sova hos dom :) Längtar!

Me and Engla went to mom and dad last night. I really had a monster in my belly then. I could not sit still :p
My grandparents were also there.
Now Engla is in kindergarten and I am at work. Tonight we'll go to mom and dad again, and tomorrow we will meet with friends and sleep at their place :) Longing!

                                :love: Mor och dotter / Mother and daughter :love:

Kommentarer
Postat av: Johanna

jag drömde att hon kom ut inatt <3 jätte söt, precis som engla :) <3

2012-01-20 @ 13:02:00
URL: http://johannastragnefeldt.blogg.se/
Postat av: jeanette

Hoppas ni mår bra vänner, jag har sänt dig en award :) kolla in min sida! Kram kram

2012-01-21 @ 09:15:32
Postat av: Anonym

Hoppas ni mår bra vänner, jag har sänt dig en award :) kolla in min sida! Kram kram

2012-01-21 @ 09:16:56
Postat av: Em

Lever du?:)

2012-01-25 @ 11:38:16
Postat av: Louise

Jag har läst igenom några inlägg i din blogg och måste bara säga att du har en urmysig blogg. Synd att uppdateringen inte är så jättebra :)

2012-01-25 @ 21:34:58
URL: http://wizy.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bebis på g?:-)

2012-01-31 @ 18:45:02
Postat av: annica

Hej!

har bebisen kommit? skulle vara roligt att veta vad du fick. men förstår om det är svårt att blogga när du är ensam. När åker ni tillbaka till turkiet ,ska ni stanna länge efter födseln också?

/ANNICA.

2012-02-01 @ 11:33:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0