2 years ago..

Denna tid för 2 år sedan befann jag mig på förlossningen i Sundsvalls sjukhus. Cengiz var här med mig då. Tillsammans väntade vi spänt på vårat första gemensamma barn. Vi visste inte säkert om det skulle bli en tjej eller en pojke. Jag var aldrig rädd för vad som skulle hända, bara förväntansfull och glad, och lycklig över att dela ögonblicket med Cengiz. Men det skulle dröja tills dagen därpå, innan vårat barn skulle födas.
Den 7:e januari klockan 09:58, kom våran dotter Engla till oss. :love:

This time 2 years ago I was in the delivery room in Sundsvall Hospital. Cengiz was here with me. Together we waited for our first child together. We did not know for sure if it would be a girl or a boy.
I was never afraid of what would happen, just excited and happy, and happy to share the moment with Cengiz. But it would take until the next day, before our child were born.
On the 7th January at 09:58, our daughter Engla came to us. :love:


Kommentarer
Postat av: karla

ett vackert barn fick ni

2012-01-06 @ 22:37:53
Postat av: Anonym

ett vackert barn fick ni

2012-01-06 @ 22:39:32
Postat av: Helena Larsdotter

Underbart minne! Det är en lycka att få barn-antingen det är biologiskt eller adopterat. Har man sedan tur kan man få barnbarn :-) men det dröjer ju för er! Kram

2012-01-07 @ 13:20:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0