My Wishlist!

Om 5 dagar är det min födelsedag. Just nu kan jag inte tänka på någonting annat än att jag vill ha bebisen. Att få barn på min födelsedag skulle såklart vara den bästa present jag kan få, men jag tycker nog att mitt barn ska få ha en egen födelsedag.. :p
Här kommer lite andra födelsedags önskningar, om någon onödigt rik person skulle se detta ;) haha!!

In 5 days, it is my birthday. Right now I can not think of anything else than that I want my baby. Having a child on my birthday would of course be the best gift I can get, but I think that my child should have its own birthday.. :p
Here are some other birthday wishes, if anyone unnecessarily rich person would see this ;) haha!!



                    iPhone 4S                                                Samsung Notebook

   
                Arbetsbänk / Workbench 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0