6 days left

Hej alla kära läsare! Jag är fortfarande utan dator :( Därav min extremt dåliga uppdatering..
Idag är det bara 6 dagar kvar tills bebisen är beräknad att komma. Just nu är ALLT tungt och jobbigt, magen är i vägen vad jag än ska göra :p
Jag jobbade min sista dag i torsdags. Jag kommer verkligen sakna jobbet! Det kom nästan tårar då jag var där för att lämna tillbaka nyckeln :(

Hello dear readers! I am still without a computer :( Im sorry for my extremely bad update..
Today its only 6 days left until expected date of labor. Right now everything is heavy and hard, my stomach gets in the way no matter what I do :p
I worked my last day last thursday. I will really miss the job! I came close to tears when I was there to return the key :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0