Inte haft tid... igen

En liten KORT update inna jag och Engla ska åka till Resturangen..

När vi var i Side fick jag ett telefonsamtal om att 2 av Cengiz systrar var på väg till oss. Och det är ju skitkul att få veta då ingenting är förberätt eller planerat och man befinner sig en biiiiit bort! Men det var ändå superkul at ha dom här, och förut när jag lämnade dom vid busstationen var jag nära att gråta :p
Därför har jag inte haft tid med bloggen under deras besök :/

Nu har vi kommit hem för att slänga om kläder sen ska vi se Sverigematchen på Resturangen :D
Have a fun and safty fridaynight ;)

Kommentarer
Postat av: Ulrika Pettersson

Hej kusin, jag förstår precis vad du menar... Säga vad man vill men planering och frmförhållning är inte precis turkars starka sida! De planerar helst inte alls hihihi... Hoppas allt är bra med er kramisar i massor/Ulrika

2011-09-03 @ 12:00:00
Postat av: Sandra

Hej.. Jag ska åka till Alanya den 18:e och undrar lite om vädret. Enligt vissa är det fortfarande varmt och sen läser man på vissa ställen att det inte alls är varmt längre så nu undrar jag lite vad som stämmer? :)

2011-09-05 @ 17:37:53
URL: http://saandramaaria.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag saknar dina uppdateringar gumman. Vart har du tagit vägen? Inget som har hänt hoppas ja :/

Puss & Kram

2011-09-22 @ 17:54:26
Postat av: annica

hejsan!

Brukar läsa din blogg. men har saknat den länge sedan du var inne.

hoppas du börjar igen.

/ANNICA.

2011-09-26 @ 22:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0