JA JAG SAKNAR MIN ANDRA HÄLFT

Men alltså..

Anonym skriver: du saknar inte din man lr?:))) har ni kontakt varje dag?

Det är ju klart att jag saknar honom, och visst skulle jag kunna skriva det om och om igen i varje inlägg jag gör. Men det är en sak som man kan ta förgivet tycker jag! Jag är ju gravid, klart jag vill ha min älskling här, det hade jag velat sen den dagen jag kom hit!
Jag tycker bara inte att jag behövt skriva det, och jag har ju kontakt med honom på ett eller annat sätt varje dag.
Nu skrev jag att jag bla. saknar dessa tjejer för vi pratar inte varje dag, och inte alls lika mycket som när jag bodde där nere. Thats it!

:love: My Love :love:


Kommentarer
Postat av: kicki ifrån Ö-vik

Hej min vän! tänker på dej jättemycket och förstår dej i allt.......hoppas lill bebis och du mår bra och att du inte jobbar för mycket, härligt är att Engla verkar trivas och ni ser ut att ha det bra. Hoppas vi ses snart i Turkiet till våren i maj,ni är fina på bilden 1000 kramar och va rädd om dej Kicki

2011-11-15 @ 10:01:17
Postat av: Linda

Vad förvånad jag blir över att det var en anonmym som kommenterade om att du inte skulle sakna cengiz.. klart du gör det. men som du säger så behöver man ju inte skriva om det i varje inlägg. det är ju en självklarthet att man saknar sin man :)

Ta hand om dej o städa inte alltför mkt.. haha :)

Kramar!

2011-11-15 @ 16:49:05
Postat av: Anonym

Åker ni tillbacka hem till Turkiet till våren ? Och stannar? Eller är det meningen att ni ska bo i Sverige nu alla 3?

2011-11-15 @ 20:23:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0