Frågor & Svar

Amanda Ljung frågar:  "Hej! Jag är en tjej som läser din blogg och tycker du verkar ha ett intressant liv, men jag har en fråga och rätta mig om jag har fel... Är du hemma i Sverige igen eftersom du inte vill föda i Turkiet eller är det något ang. visumet? För ni är tillsammans, du och din man eller?
Jag har inte en aning, är bara nyfiken. Och du, är ni gifta eller det kanske man inte måste?
Jag har själv en kärlek i Alanya. Det är därför jag frågar så mycket :) Kram"

Hej Amanda! Kul att du läser min blogg, hoppas den är underhållande ;)
Jag och Cengiz är inte gift.. än.. men vi är förlovade. Och det är inte något som strular med visumet, det hela har bara dragit ut väldigt mycket på tiden, lite tråkigt då jag saknar honom otroligt mycket. Skulle ju behöva lite hjälp också då graviditeten börjar bli tung och jobbig nu ;)
Våran dotter Engla är född i Sverige, dels för att jag kände mig tryggare på ett svenskt sjukhus med svensk personal, och dels för att vi tyckte det var bättre att vårat barn skulle bli född här. Och den här gången har vi tänkt likadant. Vart och hur vi kommer att bo i framtiden är inte bestämt än, vi tar det som det kommer :)
Hoppas du fick svar på dina frågor. Lycka till med din kärlek, kram! :) 


Kommentarer
Postat av: Johanna

Sån himla fin familj ni är! :)

2011-11-30 @ 21:03:13
Postat av: Amanda Ljung

Tack för svaret!:) Det var som jag trodde. Men du gör helt rätt i att föda i Sverige. Det hade jag också velat.

Sen vill jag bara säga att jag älskar din blogg!! Så himla intressant och bra. Tack detsamma och lycka till med allt!:) Jag kommer följa din blogg:) Kram

2011-12-01 @ 10:17:45
Postat av: adem

merhaba

Malin cok guzel bir web tasarlamissiniz....cocuklarin cok tatli allah cocuklarina esine sana uzun yillar versin....

ben turk-isvec vatandasiyim ama turkiyede yasamak istiyorum anne babam kanser oldu arka arkaya her ikisini kaybettim....esimden ayriyim 5 yildir....

meslegim värls ahci....husmankost hepsi var.....

ayni zamanda speciall alakart

eger yasadigin ortamda ahci dusunen olursa....bana haberdar edersen sevinirim

saygilarimla

adem-göteborg

[email protected]

tel:0046764259158

2011-12-01 @ 20:14:13
URL: http://turkiye.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0