JAAAAAA!!!

Nu funkar bloggen igen efter att ha visat error sen igår.. typiskt!
Någon mer som hade problem?

Det som hände igår bestod av städa, diska, tvätta och städa lite till. Ballkongen blev också skurad :) Så mycket trevligare det blev att sitta ute och Engla kan leka efter golvet hur mycket hon vill :) :p



Blev 1 timme ute i solen idag medans Engla sov. Så mycket färg jag fått nu fick jag inte på hela sommaren förra året :p hehe..

Ikväll blir det Resturangen, får se om jag träffar på några kändisar från Sundsvall :)

Har inte så mycket att berätta idag :S hmm..

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag hade också problem med bloggen igår.. Och jag säger detsama, så brun som jag är nu var jag inte ens efter förra sommaren :P

2011-05-09 @ 18:53:55
URL: http://saandylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0