Frågor & Svar

M E R E I frågar: "Saknar du inte Sverige?!"

Jo det är klart, först och främst saknar jag familj och vänner men också staden jag är född och uppvuxen i.
Efter en sommar här nere brukar jag längta efter snö, kyla, jul och allt som har med vintern att göra, även snöskottning ;) Många tycker att jag är knäpp och borde kanske tycka tvärt om, när det är kallt vill man utomlands. Men sådan är jag :p

Hur det kommer bli i framtiden vet man aldrig, men så länge man har småbarn är det helt fantastiskt att vara här. Jag kommer verkligen få följa Englas utveckling timme för timme, istället för att sätta henne på dagis 5 dagar i veckan och jobba. Det är en möjlighet jag är väldigt glad över att få ha! :D Dom är tyvärr bara liten en gång och den tiden går förbaskat snabbt!

(gammal bild från arkivet)


Föresten, är det OK att jag skriver namn på personen frågorna kommer från?
Nu gjorde jag det med dig M E R E I, hoppas det var ok ;)

Nu säger jag godnatt, puss på er :love:

Kommentarer
Postat av: Linda

Oh Mysisar :)

2011-03-30 @ 15:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0