Alltså, det här funkar inte!

Blir så jätte less på datorn nu, ingentig funkar på den!! Cengiz ska lämna in den idag.

Och inga fler inlägg blev det igår som jag hade lovat :( När jag skulle natta Engla somnade jag med henne och under tiden slocknade Cengiz i soffan.
Nu får det bli en snabb och kortfattad berättelse...

Var ju hos Jeanetta och Rafaela i förrgår. Jätte trevligt och så småningom kommer nog tjejerna ha riktigt roligt tillsammans :D

Rafaela & Engla


Igår träffade jag äntligen Linda som är här nere i Alanya nu, det var också jätte trevligt och vi ska förhoppningsvis hinna ses en gång till innan hon åker!
Sedan gick vi till Resturangen och där händer det grejer! :p Ska försöka ta lite bilder snart.

Sedat & Engla kör motorcykel ;)


Nu hoppas jag bara att datorn kommer hem till mig redan ikväll! Och jag vill ha hem den fit for fight! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0