Busy life right now

Är jag så upptagen att jag inte hinner blogga? Ja jag har en hel del att göra nu! Men det är bara kul! :)
Under 3 veckors tid har jag träffat Emma nästan varje dag. Ibland har vi spenderat hela dagen och hela kvällen tillsammans. Dagarna har spenderats här hemma vid poolen, Resturangen eller stranden. På kvällarna har vi varit här, hemma hos Emma eller på Resturangen :p
Jag känner att jag gärna har varit ute och umgåtts med Emma medans hon är här :D

En kväll träffades vi vid Alanyum och hade middag tillsammans på en annan Sundsvalls ägd Resturang, sedan blev det bussen till centrum och en promenad runt hamnen. Taxi till mig, sedan taxi till Emma och till sist en promenad till Resturangen :p Mysigt!






Idag kan jag avslöja att det blir biljettbokning tillsammans med Emma. På måndag sätter vi oss på flyget till Arlanda för att sedan ta tåget hem till Sundsvall :D Jag längtar!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh vad mysigt ni verkar ha det då :)

Härligt för dej o Engla o få komma till Sverige lite, o ladda batterierna för en vecka med mej sen :) haha!

Ta hand om er!

Puss & kram

2011-06-18 @ 14:15:13
Postat av: Evelina

Härligt att ni kommer him till skogen igen! Hoppas att de blir bra väder medans ni är här, så kan vi kanske träffas och bada lite :D

2011-06-18 @ 16:55:21
Postat av: Denise

Nu blir jag nyfiken, sundsvallsägd restaurang? =)

2011-06-18 @ 17:04:53
URL: http://denander.blogg.se/
Postat av: Annki

Vi längtar jättemycket efter er nu!!!! Två dagar kvar :) Kram från mamma o syrran.

2011-06-18 @ 23:17:07
Postat av: Erica ~Zackarias 090814~ ~Alexander 100725~

Då kanske vi kan ses någon dag, om ni har tid?

2011-06-19 @ 09:47:33
URL: http://blendshes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0