Snart sitter man i flyget!

Klockan har precis passerat 01:00 och Emma blev just upphämtad.
Jag sitter och väntar på min älskling som snart är hemma. Om några timmar sitter vi i bilen på väg till Antalyas flygplats. Planet går vid 8-tiden, sen blir det en mellanlandning i Istanbul och kl 13:15 kommer vi vara på svensk mark i Stockholm. Strax efter 18:00 kommer tåget att nå Sundsvall..
Ja vilken resa, och sova.. vad är det? Man kommer väl sitta som en zombie i planet kan jag tänka mig :p

Nu säger jag sov gott till er läsare, själv ska jag mysa med gubben de sista 4 ½ timmarna ;) Sen är det bara till att packa in sig i bilen :)

Till alla Alanya-brudar, tiden gick otroligt fort och tyvärr han jag inte krama någon hejdå, men några veckor går fort, jag är snart tillbaka igen ;)

Kommentarer
Postat av: Linda

Ha det så bra nu gumman. jag hör av mej igen när jag är därnere så vi får ta o ses :) Fler ggr än sist får det ta o bli :)

Kram på dej!

2011-06-20 @ 22:03:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0