På fötter igen!

Det blev en liten svacka i livet då allt bara kändes förjävligt, men nu kommer samma Malin tillbaka, sakta och säkert :thumbup: :)

Igår var Emma här och sedan kom hon också en sväng på kvällen :D Så mysigt med besök och jag behövde verkligen en tjejkväll med snabbmat, snacks, dricka, bb och en massa surr. Tack för det gumman!

Nu väntar jag på att Cengiz ska vakna. Jag och Engla ska åka med han till Resturangen och möta Emma där, sedan beger vi oss till stranden :D

Gurka i ena handen och chips i andra :p

Kommentarer
Postat av: Evelina

Härligt att du är tillbaka!!! :D:D

2011-06-05 @ 10:14:04
Postat av: Britt-Marie Lyck

Härligt....alla har vi svackor. Skönt när allt löser sig igen. Ha en bra dag vid stranden. Här är blåsigt och kallt idag. Knappt shortsväder. Längtar tillbaka. Men nästa gång åker vi till Kroatien...

2011-06-05 @ 13:40:27
Postat av: catrin

Roligt att du är tillbaka o att livet känns bättre. Har en fråga , vilken restaurang jobbar din sambo på? Vi åker till Alanya på lördag o det är alltid kul att pröva något nytt ställe att äta på. Ha en bra dag på stranden .

2011-06-06 @ 09:56:38
Postat av: L

Synd att jag inte bodde närmare, saknar våra tjej myskvällar med naturchips, creme fresh och pepsi :( <3

2011-06-06 @ 22:51:11
URL: http://lillrauta.blogg.se/
Postat av: Linda

Saknar dej gumman. Snart ses vi igen :D 5 veckor kvar :)

2011-06-08 @ 19:57:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0