Hatar att säga "Hejdå"

Det var så himla roligt att få ha Sandra och lilla Belma på besök! :) Jag och Lena (en ny mysig vän här nere) gick till busstationen för att möta upp dom när dom kom. Men Sandra och Belma kom aldrig till den busstationen så vi fick gå och leta rätt på dom i krokarna :p
Efter att vi hittat dom blev det taxi till Starbucks för att träffa fler tjejer, tyvärr blev vi 1 timme sen så alla var inte kvar, men vi hade en trevlig pratstund i hamnen iallafall :)
Sedan hade vi en sen lunch på Resturangen, tog oss en lång promenad, åt lite tilltugg på Resturangen där vi träffade Emma och avslutade kvällen med snacks här hemma.

Igår höll vi till vid poolen på förmiddagen och sedan följde jag dom till bussen och ja, jag tyckte det var lite jobbigt att säga hejdå. Varför? Kanske för att jag inte vet när vi kommer ses nästa gång? :S Vi ses säkert fortare än kvickt igen ;)





Kommentarer
Postat av: Sandra

åh vad jag längtar tills nästa gång :D

2011-06-11 @ 11:39:52
URL: http://saandylicious.blogg.se/
Postat av: Linda

Åh vilka fina bilder :)

Jag bara längtar tills vi ses igen :)

Kram

2011-06-11 @ 17:14:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0