Buhuu.. tiden går för fort!

Då var sista kvällen på Resturangen avverkad innan vi åker till Sverige. I morgon kommer jag natta Engla tidigt så jag själv får sova innan vi åker hemifrån senast 05:00 på måndag morgon :(
Sooo early!! Men istället så skönt att komma hem till mamma och pappa lagom tid på kvällen :thumbup:

Snacka om helan och halvan, jag i blont och ljust. Emma är brunet i mörkt ;)


Nu ska jag lägga mig och sova, sura lite över att Cengiz inte kunde vara hemma och ha en myskväll "sista kvällen".. i morgon ska vi äta frukost och ha picknick (??) om han nu har tid med det :p

God Natt & Sov Gott ;)

Kommentarer
Postat av: Denise

Men vad kul!! Då måste jag besöka dessa restauranger när jag far ner nästa gång :)

2011-06-19 @ 08:10:54
URL: http://denander.blogg.se/
Postat av: Linda

Ni har ju verkligen blivit bruna nu alltså.. så nu ligger inte jag före längre :D

Ha en bra resa nu!

Kram

2011-06-19 @ 12:23:37
Postat av: jeanette

Nej men... ska ni till Sverige? Hur länge då? Hoppas ni får det jätte trevligt och så ses vi när ni är tillbaka!

Kram

2011-06-19 @ 16:10:30
Postat av: Pia Bolund

Hej! vad kul dina inlägg verkar. kommer med all säkerhet läsa din blogg igen. =P Ha en trevlig helg (:

2011-06-27 @ 19:53:08
URL: http://jade.se/paketresor

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0