Det är väl på tiden!

Då var det kanske dags för ett inlägg igen.. kommer inte ens ihåg sist jag gjorde ett :p
Det blir så när jag åker till Sverige, spelar ingen roll hur mycket jag vill komma med ett inlägg, så går min tid till allt annat än bloggen.

NU är jag iallafall tillbaka i lägenheten i Alanya :) Hett och klibbigt är det här :p
Kom hit i torsdags kväll efter en lång resa. Ett flygbyte i Istanbul som innebar förlorat bagage väl framme i Antalya, men igår levererades den till Resturangen, thank God! ;)

I morgon blir det fullt upp HELA DAGEN/KVÄLLEN då min älskling fyller 30 år! :love:

Inte mer med det. Det kommer upp lite bilder ifrån Sverige innan jag dunkar ner i sängen, promise ;)

Kommentarer
Postat av: Linda

Äntligen säger jag, äntligen :) Som jag har saknat ett inlägg :) Ser fram emot bilder :)

Hoppas att det blir en bra dag/kväll imorn :)

kramar!

2011-07-31 @ 21:09:21
Postat av: Emilie Näslund

Och snart kommer jag ner och hälsar på! Hoppas verkligen du har tid att ses en stund, vore kanonroligt! bara 1,5 vecka kvar nu ;D

2011-08-01 @ 09:10:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0