To the Castle


Min önskan ar ...... lag :)
Det blev ingen aske eller nagot regn idag sa vi passade pa att vara ute en stund.

Först for vi till ''Englas lekpark'' och sedan en svang upp till borgen innan vi till sist handlade och akte hem.
Haha!!! Vi brukar köpa barnmaten Hipp har, sa innan burkarna tog slut sa handlade Cengiz med sig ALLA, min lilla alskling ;) 22 burkar kom vi hem med.
Nu ska hon val klara sig ett tag?







Titta vad smart va? Dom har byggt en gangvag, en bit av vagen upp till borgen.

  





Nu ska vi göra middag, Malins hamburgare à la  ;)

See ya!

Kommentarer
Postat av: Britt-Marie Lyck

Roligt att du är tillbaks i Alanya. Blev lite fundersam när jag läste "singel". Hoppas allt är bra med er. Hälsa din kille också från oss.Jag brukar som du kanske förstår kika in på din blogg och få lite härlig turkietkänsla och se att ni mår bra.

2011-01-26 @ 22:10:22
Postat av: Gina

Du är ju så snygg Malin! Hoppas ni mår himla bra!! :)

2011-01-26 @ 23:08:54
Postat av: Johanna

fint hår & naglar gumman !

har slutat med mitt bloggande men börjar säkert någon dag igen ! hoppas allt är bra med dig :) skriv gärna ett mail på face. PUSS

2011-01-26 @ 23:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0