Min julafton kommer nu


Julen firades hemma hos mamma och pappa, dar jag för den delen bodde de 4 veckor jag var i Sverige.
Det var vi, Jenny & Ricky, mormor & morfar, Robin & Linus.

Engla fick sa otroligt mycket fina saker, tank att det var hennes första jul :)

  



  

Engla var sa matfrisk pa julafton, trots att hon fick magsjuka i början av veckan.
Sa inga problem med julmaten för henne inte!

Det kandes lite tomt att inte Cengiz kunde vara med oss, men nasta jul far jag se till att satta honom pa ett flyg i tid! ;) Bara 10 manader kvar innan julsakerna ska fram igen :p

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh vilka fina bilder och både du o engla är så himla fina :) Skönt att ni hade en bra jul trots magsjuka o allt :/



Hoppas allt är bra :)

Kram på dej!

2011-01-25 @ 19:50:07
URL: http://excusememiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0