Belive it or not..


.. but im back ;)

Ja det var inte igar som jag skrev, snarare c. 5 veckor sedan.

Anledning: Har inte haft tid att sitta vid datorn de 4 veckorna jag var hemma i Sverige med min familj. Och tyvarr var det manga jag inte han att traffa da jag var sjuk de 2 första veckorna :( Det var jul, nyar, Engla fyllde 1 ar och det blev ''3 st kalas'' för henne.. tiden har bara runnit ivag helt enkelt.
Sedan kom jag hit förra lördagen och har haft fullt upp. Vi har varit ute ganska mycket, nu nar Engla blivit sa pass stor sa ar det roligt att ga till lekparken med henne.

Jag kommer nog dela upp lite bilder i flera inlagg och ska göra det senare, jag lovar!
Förstar att ni vantar pa att fa se bilder, det ar ju dom som ar roligast ;)

Nu ska vi se pa Turkiska talangjakten, hej sa lange!

Kommentarer
Postat av: Linda

Förstår du vad glad jag är över att se att du uppdaterat :D Jag började nästan bli orolig att nånting hade hänt :)

Längtar med spänning på fler inlägg med massa bilder ;)

Kram på dej!

2011-01-22 @ 21:11:05
URL: http://excusememiss.blogg.se/
Postat av: Elin

Nu är jag nöjd! ;)

2011-01-22 @ 21:24:01
URL: http://eeliinandersson.blogg.se/
Postat av: Johanna

ååååååååh va kul att du är tillbaka! =D

Tråkigt att du blev sjuk när du kom hem till lilla sundsvall! Men hoppas du fick mysa så gott du kunde ändå med släkt och vänner!:)

2011-01-23 @ 22:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0