Frågor & Svar

''Hur snabbt fattade du beslutet att flytta till turkiet? Och hur din familj och vänner reagerade? Hur första tiden var?''

Jag ska göra en lång historia kort.

Vi träffades första gången okt 08, blev tillsammans nov 08, skaffade lägenhet jan 09 och mars 09 åkte jag ner med mitt pick och pack efter att ha flyttat ut ur min lägenhet hemma i Sundsvall.

Familjen tyckte självklart det var jobbigt och ännu jobbigare nu när jag har barn. Jag tror nog mina vänner också tyckte det var jobbigt, och man märker verkligen vilka som är ens ''riktiga vänner''. De som fortfarande bryr sig och hör av sig, de som saknar en och skulle vilja komma hit och hälsa på.
Jag åker ju hem till Sverige några gånger om år så jag försöker hinna med och träffa så mycket familj och vänner jag kan :)

Kanske skulle vara roligt om ni som känner mig skrev en komentar om hur ni reagerade?? ;)

Första tiden här var spännande och det kändes som om man levde i paradiset. Men förr eller senare, vad man än gör eller vart man än är, så kommer man in i en vardag. Jag har kännt mig ganska ensam och uttråkad då Cengiz har varit den enda vid min sida, men jobbar 24/7... tills nu! Nu har jag lärt känna en massa Svenska fruar som bor här, och det är jag oerhört tacksam för! :D

Hoppas du fick svar på dina funderingar :)
Något annat ni vill veta, fråga på eller maila till [email protected] ;)

Kommentarer
Postat av: Jessica Ebbhagen Yaman

Japp nu ka vi ha tråkigt tillsammans ;)

2011-02-20 @ 19:07:57
URL: http://jamilja.blogg.se/
Postat av: Jessica Ebbhagen Yaman

Japp nu ka vi ha tråkigt tillsammans ;)

2011-02-20 @ 19:07:58
URL: http://jamilja.blogg.se/
Postat av: natta

Honey! Helluuuu...



Reaktion, på din flytt var, OH NO!!:O alltså man var fett orolig och allt frågade alltid jenny hur det gick och hur allt var och det, herre gud alltså det var oroligt känds det som mina föräldrar var oroliga för dig också:P



Men nu så är det ju lugnt, du verkar ju ah det bra så det är ju huvudsaken;)



Du borde dock komma till sundsvall oftare, trevligt sist ju!:D



Kramar Natalie!:D <3

2011-02-20 @ 22:36:28
URL: http://natalienorlundfoto.blogg.se/
Postat av: johanna björk

Hej gullunge! Ja man blev ju både orolig och tyckte det var spännande. Jag tänkte passa på och testa nytt land och gör nåt kul medans du är ung...bara DU INTE BLIR MED BARN...och det var ju precis vad som hände ;) Men det gick ju bra ändå och du har ju världens <3 <3 <3 älskade sötnos. Sköt om dig och ha de bra så ses vi. Kram o puss Johanna

2011-02-23 @ 12:04:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0