What a long day


Som jag nämde i det tidigare inlägget så spenderade vi 12 timmar ute igår!

Vaknade 8:30 och kom på att jag hade 1 timme kvar tills jag skulle vara på väg mot Mia. Skyndade att packa väskan och slänga på mig och Engla kläder.
Sedan mötte jag upp Jessica m. barn, vidare till Mia, mötte Malin m. barn och vidare mot stranden - lekparken/picknik - kaffe hos Jessica och sedan gick jag och träffade jag Annelie och Nina. Vi promenerade till hamnen och sedan hem till dom. Efter det traskade jag till Resturangen och sedan fick jag åka bil hem.
Vilken underbar dag med fantastiska tjejer och barn :D :thumbup:

Engla står och gungar på gungbrädan, Mia sitter och leker med Emre och Atakan


Malin med Mira i vagnen och Jessica med Selma i knä


Men vi blev bara hemma 15 min för att fräscha upp oss för sedan var vi bjuden på middag hos hela gänget :)

Nina, Ina & Annelie


Sedat, Engla & Yavuz


Älsklingen & jag


Som ni kanske förstår nu så fanns det inte mycket tid för bloggen igår, när vi kom hem efter 22-tiden var jag inte levande längre. Sammanlagda tiden som jag promenerade under dagen blev säkert minst 2 timmar :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Åååh! Vilken undebar dag ni verkat haft :)

Maaaalin, hur är vädret där nere nu? Vad ska jag packa när jag åker om 2 veckor.. Hjälp mej :D:D

2011-02-11 @ 20:20:16
URL: http://excusememiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0