Mödravårdcentralen

Tur att jag hade en tid på MVC idag då jag inte alls mådde bra igår, och trodde vid 3 tillfällen att jag skulle föda barn :p
Kände mig svimfärdig hela förmiddagen igår, och vid 2 tillfällen höll jag på att halka på isfläckar och självklart kom det ju lite snö igår så isfläckarna såg jag inte. Dom 2 gångerna trodde jag att ungen skulle komma ut.
Och hela kvällen igår tryckte bebisen på där nere, då trodde jag också att den ville ut.. men så blev det ju självklart inte!

Mitt blodtryck är lågt, och eftersom den här förbaskade foglossningen gör så jag har svårt att röra på mig, så väger jag lite mer än vad jag borde göra :/ Träningscykel kanske är något? Då är jag iallafall hemma om jag får ont. Värre är det om jag promenerar 20 min, får ont, och kan inte gå tillbaka :p

(Arkivbild) Så här glad är jag inte idag..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det brukar bli värre om man anstränger sig. Så det ända är att vila.

2011-12-06 @ 19:23:39
Postat av: matilda

hoppas verkligen att foglossningen försvinner när du närmar dig bf! och att du mår bättre snart. ta hand om dig och vila! :)

2011-12-07 @ 06:58:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0