What to do?


Engla har nu fattat how to do för att krypa framat, lillgumman. Hon rör sig över hela golvet just nu, under databordet, vidare in i soffhörnan och drar i allt hon far tag pa som har med datorn att göra.
Hon börjar se lite trött ut sa hon somnar kanske snart, och jag kan titta vidare pa Gossip Girl.

Ikvall kom Birte hit pa en kaffe, trevlig med sallskap och att nagon bara dyker upp och plingar pa dörren.

Hoppas alsklingen kan komma hem snart!! Och hans telefon ar död, hemma ligger laddaren och jag har nastan inga pengar kvar pa min, sa jag kan inte ringa till resturangtelefonen heller.. ja, what to do?

Jaja, natta Engla, fixa nagot att ata för jag kande att det kurrade i magen nu, titta pa GG och invanta my lover boy.

God natt! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0