Sjukling

Nu kommer det kanske bli lite dalig uppdatering..
Engla fick feber igar natt, sa nu har man fullt upp med att ta hand om henne och fa henne pa basta humör.
Men hon klarar sig bra anda, skrattar och ler mellen varven.

Annars sa var vi till polisen idag och lamnade in ALLA papper och ALLT blev ratt.. sa nu ar det bara till att vanta pa mitt nya ''extra pass'' sa jag kan stanna har i Turkiet ett tag till.

Igar kvall var vi pa resturangen och at en sista middag tillsammans med Emma som aker till Sverige med sin man i morgon. Vi kom faktiskt hem skaplig tid ocksa, alsklingen kom hem med oss kl 1. Men det kunde ha blivit tidigare om inte en hel familj pa typ 10 pers hade ramlat in för att dricka.. suck.
Men men, snart ar sasongen över och jag far sta ut med den lilla tiden som ar kvar, sedan blir det en massa tid för oss 3 tillsammans hela vintern :D

Nu ska jag sova ifall Engla kommer vara vaken inatt.. Hoppas hon blir bra snart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0