Shopping kanske?

Eftersom Emma bestämde sig för att följa med hennes kille Veli till Antalya, istället för att komma hit och hänga vid poolen, så funderar jag på om jag ska shoppa istället.. Fast älsklingen ville också följa med, så jag får vänta tills han kommer hem.
Engla bara växer så det knakar så ja tack till en ny garderob åt henne!

Nu ville datorn bara ladda upp 2 bilder... SUCK!!!

Första doppet i poolen för Engla och pappa var med, c. 2m sedan.
 

Nu ska jag duscha innan vi drar till Alanyum för shopping :)







Kommentarer
Postat av: Evelina M

Gud vad jag längtar nu! Ska bli så jäkla kul att träffa er igen!! <3

2010-09-06 @ 12:55:57
Postat av: Britt-Marie

Det är så roligt att gå in på din blogg och läsa. Längtar till Alanya, och det känns som jag kommer lite närmare när jag läser vad du skrivit. Engla blir så stor. Vad roligt för dej att föräldrarna kommer ner. Sköt om er och hälsa . Kram

2010-09-06 @ 21:30:04
Postat av: Anonym

saknar er gumman!!! längtar tills ni kommer hem. engla är så fin! kram karla

2010-09-07 @ 10:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0