Men ojdå!

Nu vet jag att det finns några trogna läsare där ute iallafall! Har inte skrivit på vadå.. 2 månader?? Och ända är ni här och kikar. Nu känns livet och allt så underbart igen, så nu har jag fått tillbaka energin att skriva :) Ni värmer mitt hjärta!

Och nej! Nu blir jag less pa datorn, har suttit har och javlas med text och bilder i sakert 2 timmar nu..
Far se om den vill ladda upp bilder i morgon istallet!

Och i morgon kommer Emma hit, sa da blir det poolen :) Och pa kvallen blir det resturangen med Emma och Emma. Ska ocksa traffa Emelie som kommit hit till Alanya nu :) Det blir trevligt!

Pa lördag kommer Evelina och hennes familj hit och pa söndag kommer mamma, pappa, mormor och morfar. Full rulle :) Men det ar ju jatte kul för mig med lite sallskap! :)

Nu ar jag trött pa datorn, internet och bloggen! Dumma!! Har ju 1000 bilder att lagga upp!
God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0