Kvallen som varit


Engla somnade inte i första taget nar vi var över till grannen ikvall. Och dumma mamma glömde nappen (A).
Hon verkade sa trött men intalade sakert sig sjalv ''Jag ska INTE sova!!'', haha!
Lite mat blev man bjuden pa ocksa, men jag kunde inte ata ihjal mig. Cengiz sa innan han akte till jobbet att han ville ata med mig nar han kommer hem, och han skulle ta med sig pizza, mums. Nu börjar det kurra i magen nar jag bara tanker pa det.

Alex & Birte, deras dotter Lisbeth och hennes kille Ralf



Tack för en trevlig och mysig kvall :)

Kommentarer
Postat av: Lisbeth Pensdorf

Selv tak!

Det var rigtig hyggeligt. Jeg håber at vi ses igen en anden gang.

Kram fra Lisbeth

2011-01-16 @ 11:38:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0