Slutspurten


Nu har det varit dalig uppdatering igen. Vi har spenderat den sista tiden pa resturangen. Jag tror det vörjade i fredags. Var dar och traffade Emma en snabbis. Pa lördagen var vi dar hela dagen och kvallen, traffade Emma da ocksa, gumman hade tagit med sig klader som jag fick av henne, tack Emma du ar en angel!! <3



Pa lördag natt for hon med planet, men med ett annan plan kom Johanna, sa henne traffade jag pa söndagen och hon var har hela kvallen. Mandag och tisdagkvallen spenderade jag ocksa pa resturangen med Johanna. Ikvall ska jag och Engla ocksa dit.
NU ikvall gott folk ar sista kvallen resturangen har öppet för i ar, ska tydligen bli middag med personalen.


Bjuder pa lite resturangbilder

Lillbossen sitter vid datorn



Engla spelar Backgammon med pappa




Japp, igar var Engla ut med pappa pa disco, Robin Hood.
Nej, nu far ni seriöst inte tro att hon varit in dar. Vi akte förbi hamnen igar innan vi for hem och tog ett kort utanför pa kul bara!!



Ska man kanske göra sig klar inför sista kvallen pa resturangen kanske? Engla sover men vaknar val vilken sekund som helst nu. In med huvet i duschen!

Hej sa lange!


Kommentarer
Postat av: Evelina

Härligt med en sista kväll på resturangen! Då kan ni vara tillsammans hela familjen sedan! Vet du när ni kommer hem till Njurunda igen!!??? :D Puss och kram

2010-11-03 @ 14:37:17
Postat av: Linda

Åh vad glad jag blev när jag kom in o såg att du uppdaterat. Jag har saknat dina inlägg :) Skönt för dej o Engla att det är sista dagen ikväll :)



Kramar

2010-11-03 @ 19:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0