Text text

Nu ska jag börja skriva aven fast jag inte lagger upp nagra bilder.
Det ar lite darför jag drar mig för att göra inlagg nu.

Idag akte vi alla till resturangen. Jatte fint vader och varmt!
Jag och Cengiz tog med Engla pa sjukhuset ocksa, bara en koll för att se hur hon vaxer.
Sist vi var dar, c. 4 veckor sedan, sa gjorde dom typ ett ultraljud pa hennes höfter. Bara för att se sa det vaxer ratt och likadant. En bra grej tycker jag!

Engla somnade som en stock ikvall, det tar pa krafterna att vara ute. Det ar sa kul att se hur hon utvecklas. Hon ar sa duktig att ata sin frukt pure ocksa, hon gapar nar munnen ar tom.

Igarkvall var Engla och jag pa resturangen nar det var Sverige som spelade i Hockey VM. Var bra stamning nar det blev en hel del folk, trakigt bara att dom förlorade. Ikvall angrar jag att jag inte var dar. Pratade nyss med Cengiz och dom hade haft en hel del att göra. Konstigt nog sa ar det ALLTİD mycket folk dar nar inte jag ar dar. Eller sa ar det för att jag sitter dar som ingen vill komma :p hehe!
I morgon kvall blir jag nog dar om min kara van Asa slutar jobbet i tid, da ska vi ha en dejt. Och i övermorgon spelar ju Sverige igen sa da blir jag nog ocksa dar :)

Undra om jag hinner sova nagon timme innan gubben kommer hem.. Engla ar inte den som sover bort hela dagen.

Hej sa lange!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0