Dålig bloggare?

Ja, jag vet att jag har varit extremt dålig på att blogga, förlåt!!!!!

Men här kommer lite bilder som tagits under den senaste veckan..

En dag på resturangen


En glad liten tös innan det är dags att åka på jobbet


Jag och Engla hälsade på kockens fru en dag


Appo lär Engla stå själv


Och det gjorde hon för några sekunder också


Fin för att åka och hälsa på pappa på resturangen en stund på kvällen


Adem och Engla


Engla och jag hos kockens fru en annan dag


Jag och Engla


Prinsessan


Igår kom Åsa till Alanya, så denna dag har spenderats med henne. Kul att träffa henne efter över 8 månader!

Nu väntar jag på att älsklingen ska komma hem, då blir det en stor frukttallrik och myspys framför tv'n.
God natt!

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Veronica

Åh vännen vilka fina kort!!

Du är så fin också, så brun och ljus i håret =)

Önskar ja fick lite färg ja med, lite dåligt med solning för min del, jobbar hela tiden, men hoppas sommaren blir bra.

Hälsa och många Kramar så länge <3

2010-05-05 @ 11:50:15
Postat av: Frida

Hej Malin, Vad roligt att se bilder. Gu vad söt dotter ni har! Rena rama fotomodellen! Hoppas allt är bra med dig! MVH Frida Hjortén

2010-05-13 @ 00:13:32
URL: http://rajdich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0