Saknad

Jag blir tokig på detta väder! När det är +grader vill man vara ute, men vad hjälper dom graderna när det blåser som själv fan??!! Engla sov ute i vagnen en bra stund. Det blåste inte in på henne ialla fall. Jag har försökt hacka lite is så det ska smälta bort fortare. Men man blir väl bara lurad, det är inte säkert att våren är på väg än. Rätt vad det är så vänder vädret igen, och vi har 0.5m mer snö!

Mormor och morfar kom hit idag. Som barn-barn är man över nu när dom har ett barn-barns-barn att passa upp och skämma bort, haha!

I morgon ska jag nog börja packa Englas resväska. Min kan jag inte packa, eftersom jag måste köpa mig en ny. Jag ska köpa en fin rosa, och skulle helst av allt vilja köpa en likadan till Engla fast en mindre. Men ekonomin säger ifrån just nu :/ Är snart bara en vecka kvar tills vi beger oss. Kommer sakna alla här samtidigt som jag saknar älsklingen.

Nej, nu får det vara nog för idag. Nu blir det sängen och läsa bloggar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0