Modevisning

Igår kom Marie, Hilma, Everlina och Theo hit :) En liten babyträff hade vi :D
Jag fick jätte mycket fina kläder av Marie som Hilma hade haft, tack så jätte mycket!!!

Hilma & Marie


Evelina & Theo



Idag åkte jag och mamma till kusin Theres affär Tre Små Busfrön, Engla fick en boddy av henne, tck tack :D och sedan åkte vi hem till kusin Susann. Hela familjen var hemma. Då fick jag också en hel kasse med kläder :D Tack Susann!! Engla ska bara veta vilken tur hon har och vilka snälla människor som finns runt henne!

Ikväll åkte jag in till stan och träffade Jenny, sedan åkte vi till Domsaga för att titta när Ricky gick modevisning :) Han var så stilig så :D Träffade Sara Å och Jenny A som också var med.



Nu har Engla nattat, så det är på tiden för mig också :p
God Natt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0