Mary Kay

Ikväll var jag på Mary Kay-party hos Ika. Det var Sandra som var försäljerskan. Jätte trevligt att träffas och självklart kunde jag inte hålla mig ifrån att handla. Grejerna får jag till veckan så ni får se då vad det blev :) Jag köper ALDRIG något som har med sånt där att göra så nu fasiken unnade jag mig :D

Jag skulle ialla fall köpa en resväska idag. Hade bestämt mig för den där rosa väskan för flera månader sedan, och vad händer!!!?? Jag kommer dit och dom hade sålt ut ALLA för halva priset för ett litet tag sedan :(
Jag har redan sett ut en annan, men den är inte alls lika fin.. Aja, får gå ändå!

Som vanligt sover Engla nu så jag ska krypa ner jag också och göra det jag brukar, läsa bloggar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0