Jippie!

Igår kväll var jag bjuden på middag hos Johanna tillsammans med Linda, Matilda och Sandra :) Hur trevligt som helst. Vi firade Matilda för att hon fyller år nästa lördag + bara det att träffas! Min kamera har varit utlånad till mamma så bilder från igår kväll får komma imorgon :p

Ikväll var mamma på tjejkväll med gammla klasskompisar från högstadiet, kul för henne! :D
Pappa, Jasmin, Engla och jag har varit hemma och kollat på Melodifestivalen.. dock var det helt fel artister som gick vidare.. vill inte svenska folket att Sverige ska vinna någon gång???!!!!!

Jag hoppas på behagligt väder i morgon!! Får se om jag ev ska träffa Veronica då och ta en promenad med henne :) Skulle vara så skönt att få göra det, både för sällskapets skull och motionen ;p :D

Nu ska jag dunsta i säng och hoppas på att få drömma sött eftersom ........ inte är det just nu :'(

Natti!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0