AAAAAAAA

Jag blir seriöst tokig!!! Förlat, men ni far sta ut med att jag inte kommer anvanda a och a..
Hade gjort klart halva blogginlagget för idag med a och a och datorn hanger sig igen!! Jag tror inte den klarar av att jag sitter och kopierar och klistrar in hela tiden. Jag ar ARG! Dumma dator!

Hur som helst.. Engla och jag kom hem fran resturangen runt 18-tiden. Nu ligger prinsessan och sover. Jag sitter och vantar pa Cengiz som ar ovanligt sen, hoppas, hoppas, hoppas han har med sig lite mat till mig!

Och JA! NU kommer lite bilder som tagits under veckan har i Alanya. Njut.

Engla leker med pappa


Istallet för en Big Boss sa har vi en Small Boss. Det ska börjas i tid!


Engla ligger i vagnen pa resturangen


Har har ni varan resturang, Mona Lisa







Kommentarer
Postat av: karla

jo han saknar ju sin pappa=/ jobbigt det dära. Men gud så fin Engla är!!! vill klämma på hon...go unge!!!! fina bilder!! När kommer du hem igen??

2010-03-28 @ 09:05:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0