Yeah!

Hej alla nyfikna!

Jag fattar inte vad det var för fel på mig i morse?? Jag var så förbaskat trött! Jag klev upp med Engla vid halv 7 tiden, gav henna mat och efter 1½ timme somnade hon om, jag med. Efter "bara" 1 timmes mer sömn vaknade hon igen, så jag klev upp, gav henne mat, lämnade henne med pappa och sedan somnade jag om. Jag sov och sov och sov.


Kolla in tuppkammen!! :)





Iallafall så fick jag tillbaka enegin efter en dusch. Sedan kom mamma hem från jobbet och strax efter henne kom kära syster! ♥ Så vi har försökt kirra lite jobb åt henne, vad.. det är hemligt :)
I morgon ska jag åka till henne på myskväll! Det blir kul, och jag måste umgås med henne innan det är dags för mig att åka igen!

Nu är middagen avslutad och mamma gör rabarberpaj, lite kaffe på det och något bra på tv.. kanon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0