Sällskap, Jappjapp!

Idag fick jag besök av Emelie. Sist vi sågs var innan jag åkte till Turkiet i mars.
Det var jätte trevligt med sällskap, tack för idag! :)

Engla & Emelie


Mormor & Engla


Och lillgumman hade lite feber idag och ikväll. Det kommer med all säkerhet från vaccinationssprutorna som hon fick igår. Hon har sovit mycket idag och ikväll men det är ju klart att man blir trött om man är sjuk.
Jag kanske har glömt att säga det, men i fredags innan Jennys student så var vi på BVC för att göra ett test mot TBC, eftersom hon kan ha varit utsatt för det nere i Turkiet. Och igår var vi och läste av det i samband med vaccinationssprutorna, men tack och lov var det inget fel :)
Nu väntas bara en spruta till sedan kan vi åka tillbaka till pappsen/älsklingen i Alanya!!

Och nu ska jag sova, är trött så in i bomben!
God natt alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0