Gruppträff

Det blev en liten tur till Jenny igår. Jag hämtade upp Maria och Petra, och vi blev där nästan hela dagen :)
Kladdkaka, cheesballz, mumsmums, chokladfingrar och cola, nyttiga gänget!

Idag har jag putsat lite fönster på altanen och sedan for jag och Engla på träff på BVC. Vi hade babymassage och Engla verkade gilla det. Sista träffen innan sommaren är nästa fredag, men jag kommer inte kunna gå då. Jenny har ju sin student!! Men jag får allt vänta tills jag kommer tillbaka i höst istället.
Jag passade också på att väga och mäta lilltjejen. Nu är hon över 7300g och 66,5 cm, SÅ STOR!

Nu ska jag snart åka till Veronica och hjälpa henna att måla ballkongräcket. Jag tycker det är kul att måla, bra terapigöra :)

See you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0