En massa

Hej vänner!

Solen tittade fram idag men var det varmt? Nja, om man satt i vinkeln vid altanen där det var vindstilla så kunde solen bränna på. Men annars var det väl inte så jätte varmt.
Hela familjen har lyckats vara ute mest hela dagen så nu somnar män säkert gott. Engla blev road av att vara ute iallafall.

          

Mamma, jag och Engla tog en promenad också. Men då var det bara skönt om det fläktade, för promenad i rask takt och solen som steker hela tiden, det blev likamed varmt!



Och bara för att jag är JÄTTE ARG och JÄTTE TRÖTT nu så blir det lite snabbt om resten av dagen!
Vi åkte till mormor och morfar på besök och fick lite rabarberpaj där, mums! Och eftersom jag ändå var där och NSK spelade match på Söröje så gick jag dit och kollade på fotboll och träffade Evelina och lilla Theo.

Och NU har jag försökt lägga upp bilder i 1 timme, lyckas tyvärr inte få hit alla och 2 blev bara mini när dom inte gick att göra större, suck!!

God Natt!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0