Birsta

Idag åkte jag till Birsta för att träffa Linda, Johanna & Matilda. Super kul att träffa dom igen, var ett BRA tag sedan nu. Självklar hade jag med mig Engla och Linda hade med sig Saga & Liam :)

Jag blev bjuden på räkmacka som present och lilla Engla fick en handdocka och en prasselbok. Tack så mycket!! :D

Liam & Jag


Engla & Johanna


Matilda & Engla & Linda & Liam


Matilda


Saga


Engla & Johanna


Johanna



På kvällen kom Micke, Johanna och barnen hit för att uppvakta mig och Jenny. Vi fick jätte fina ljuslyktor.
Tack och bock :D 

Nu säger Engla och jag god natt

 

 


Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack själv vännnn! Var superkul att träffa er :) Ja vi borde hinna ses en gång till innan du åker tycker jag. Tänkte ha middag hos mig med Zandra, linda och Matilda nästa helg. Ä de nåt du skulle kunna vara med på? Vore kul :)

2010-02-26 @ 11:34:45
URL: http://jruna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0