Birsta x2

Igår åkte mamma, Jenny, Engla och jag till Birsta. Fast den här gången blev det lite shopping. Mamma hittade en jacka som hon passade jätte bra i, och modellen våran (Jenny) passar i ALLT! Tänk om jag också kunde vara så. Hon hittade ialla fall en massa byxor och en lång skjorta. Jag hittade en tröja.

Igår kväll hade mamma, Engla och jag huset för oss själva. Det var mysigt, lugnt och skönt :)







Nu ska jag och Engla snart iväg på tjejkväll i Bredsand. Ska hem till Erika och träffa tjejerna från högstadiet. Cattis, Frida och Sandra. Det ska bli superkul!! :D

Ha en trevlig kväll alla mina bloggläsare ;)

Kommentarer
Postat av: Evelina

Trevlig kväll på dig med! VAd stor hon har blivit på bara nån vecka :)

2010-02-27 @ 17:54:50
Postat av: karla

vill äta upp hon!! så fin!!!!!

2010-02-28 @ 17:08:58
URL: http://karlitalatina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0