Traningsvark?



Mina armar skakar! Jag tog Engla under armen och gick till affaren förut. Ja, vagnen lag tyvarr i biln som Ceniz hade akt ivag med. Och ja, det ar inte samma sak att bara henne som det var i sommras.

Jag lyckades handla för 350:-, 2 fulla och tunga kassar. Smart som man ar ville jag inte bara med mig nagon planbok sa jag stoppade ner allt i fickorna. Det angrade jag. Det betyder att jag inte hade nagra smapengar till taxi! Sa jag gick och gick, vart tvungen att pausa 6 ganger efter vagen. Engla under ena armen och 2 kassar i andra handen. Kommer jag ha traningsvark i morgon?

Det blev inget ata ute idag, kanske i morgon? :)


Kommentarer
Postat av: Johanna

meen klant , haha. kan se mig framför mig när du är där.. hoppas dina små grodor inte hoppade ur munnen :D

2010-12-02 @ 19:42:30
URL: http://stragnefeldt.blogg.se/
Postat av: Linda

hahaha.. Du är verkligen inte dålig du! ;D Det är en stålmamma det :) Vilken fin bild på Engla :)

2010-12-02 @ 20:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0