Det kallas tortyr!


Da har jag precis gratit en skvett :( Och varför?
Jo ja satt lyssnade pa julmusik, förestallde mig alla pyntade hem, tankte pa er som ater lussebullar, pepparkakor och dricker glögg.
Jag som ville komma hem slutet av november, just för att jag ville hinna med att fa lite julkansla och mysa under en filt nar snön faller ner utanför fönstret. Hinna att göra klar klapparna i tid oc ga pa julmarknad.

Jag far saga som mamma nyss gjorde; "Ni kommer ju snart".



Ett fint julkort :)
(Fran Google)


Kommentarer
Postat av: Superblogs

Vill du ha fler besökare till din blogg? bli då medlem på superblogg och registrera din blogg i topplistan...

2010-12-07 @ 16:47:01
URL: http://superblogs.topplista.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0