Tråk-Tisdag

Idag är jag JÄTTE trött, men har trots det lyckats tagit mig upp och damsugit. Nu väntar jag på att min sega lillasyster ska kliva upp och att mamma ska komma hem från jobbet.

Sedan ska vi hämta Jasmin och Servah, mina 2 extra småsyskon. Får se vad resten av dagen/kvällen har att bjuda på..

Här är kläderna som jag köpte igår :) Det blir så mycket mer verkligt när man börjar samla på sig grejer. Men jag har MYCKET kvar att fixa och mycket som får komma senare allt eftersom tiden går.


Full hålligång är det i magen nu också :) Är så kul att bara titta på magen och se hur det "svajar" när lilla livet rör på sig :D

35 dagar kvar att kämpa tills jag har min älskade Cengiz i mina armar :D WEEEE!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0