Onsdag

Vaknade av ett sms från Cengiz strax efter 5 imorse. Stackarn hade fastnat i hissen inatt när det blev strömavbrott hemma i lägenheten :( Sedan var det kört för mig, kunde inte somna om förs 9 efter alla hade åkt på jobb och skola.

Sedan på dagen fick vi påhälsning av morfar :) Han kom med mat, köttfärsbiffar, mums!
Har haft en väldans värk i HELA kroppen idag :( Jobbigt, tror det kallas att vara gravid/förskyld :p

Just nu ligger jag och Jenny i sängen med en varsin dator i väntan på att Bone Söker Fru ska börja. Det värsta med onsdagar är att det är 4 program som krockar! Bonde Söker Fru tittar vi på direkt, Arga Snickarn och Stockholm-Arlanda spelar vi in, Det Okända får vi skippa :p Dumt att dom inte kan sätta 2 av programen på tisdagar, då finns det ju typ ingenting att titta på! Nä, nu börjar det snart så jag ska bänka mig framför tv'n.


Kommentarer
Postat av: karla

peter kommer hem den 3 nov nåt sånt :P ja snart ett år tiden går fort:O:O ! vi får ses snart gien!

2009-10-16 @ 00:24:47
URL: http://´www.karlitalatina.blogg.se/
Postat av: Frida

Hejhej!

Allt har gatt jattebra och jag trivs hur bra som helst :)

Hur ar det med tjockmagen? Nar kommer bebisen?

2009-10-18 @ 15:05:32
URL: http://enfridaitanzania.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0