MVC v.28+2

Har inte skrivit här på allt för länge :( Har inte varit så roligt och intresant tid för mig den senaste tiden..
Men nu är allt som det ska igen och jag är på G! :D

Idag har jag varit på MVC, allt går som det ska, magen växer och växer. Börjar bli så roligt nu när man verkligen ser hur magen rör på sig när man ligger på rygg. Man kan känna några små fötter och en rumpa där inne också :) Igår var jag på första föräldraträffen. Som jag längtat efter den! Vi fick se en förlossningsfilm och småprata lite. Mycket uppskattat. Nu längtar jag tills nästa måndag! Det finns en tråkig sak med hela graviditeten, och det är ju att mitt hjärtegull Cengiz inte är här :( Men nu är han på väg snart!! Lite mer än en månad kvar nu.

Och snart är det fotografering på gång av sötproppen Natta :) Det ska bli så kul att få lite bilder på magen, och bilder att visa upp för er som vill se. Blir nog av nästa vecka :D

Nu ska jag ta och plocka lite, med något.. är lite rastlös just nu..


Kommentarer
Postat av: L

för mig blir räkningen rätt iaf 27 + 6 idag

2009-10-13 @ 13:57:36
URL: http://lillrauta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0